5 Şubat 2022 Cumartesi

Ceset

-Muhammed Akif Kalaycı'nın ilhamıyla-



İncemağra deresinde baktım kuzgun iniyor
Kara mucuk oğul vermiş köpeklere gün doğmuş
Göze kasteden bir koku yoldan geçsen siniyor
Sanki bu metruk derede şeytan oğlunu boğmuş

Havlamalar, ulumalar, vızıltılar içinde
Eğildim baktım koyaktan: iki büklüm bir ceset
Yüzüne ilişti gözüm uluyuverdim ben de
Sırıtıyor bana sanki ağzı meşum hayalet

Dudağını şeytan öpmüş gözünü cinler yemiş
Kırık boynunda bir girdap balıkları besliyor
Göz çukuru hala canlı kıpır kıpır meneviş
Çıyanlar tepreşe durmuş yılanları sesliyor

Kan davası olabilir, otlak davası yahut
Kim öldürdü - meçhullere karıştı şimdi çoktan
Belki gece intikalde rast geldi de bir haydut
Fırsat bu fırsattır dedi - yanlış yer yanlış zaman

Melekler yüzünü örttü Allah ikrah getirdi
İşi şeytana kalmıştır bu sahipsiz cesedin
Bu derenin iyesidir artık emrine girdi
Bir intikam arzusuyla sonsuza kadar rehin

M. Bahadırhan Dinçaslan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder